Transport
Taxa de livrare este de 150 lei.
Pentru comenzi mai mari de 5000 lei,
transportul este gratuit.
Transportul va fi calculat ulterior plasarii comenzii, in situatiile in care
greutatea coletului depaseste 5 kg.
Politică livrare
Costul de livrare se calculeaza ulterior comenzii in functie de greutatea produselor comandate cat si in functie de distanta pana la adresa de livrare.
Politică retur
Temeiul legal
Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveti dreptul de a returna produsele achizitionate prin intermediul unui contract incheiat la distanta cu un profesionist, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice, de la receptionarea coletului.
Cum se face returnarea produselor?
Conform O.U.G. 34/2014 ‘’Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.
Pentru a va exercita dreptul de returnare a produselor este suficient sa ne informati de intentia dumneavoastra printr-o declaratie neechivoca, pe suport durabil: un email sau prin intermediul urmatorului formular de retragere din contract (formularul de retur este un model și nu este obligatoriu).
Conditii de returnare
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale intacte, astfel incat acestea sa poata fi revandute ca noi.
In cazul in care produsele a caror returnare se solicita, prezinta urmatoarele caracteristici: ambalaje deteriorate sau murdare, continut incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, RDF isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, acceptarea sau refuzul returului.
Fara a putea fi considerata o enumerare exhaustiva, va prezentam mai jos cateva categorii de produse care nu pot face obiectul returului:
• Produsele care reprezinta o “comanda speciala”, definita ca fiind produsul comandat de catre client, ce nu se afla in stocul uzual al RDF, dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans.
• Produsele care, prin natura lor, sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (perisabile).
• Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.
Adresa de returnare a produselor
Destinatar: SC RDF SA
Loc. Sofronea, jud Arad, strada 3
Cine plateste transportul de retur?
Optiunea privind modalitatea de returnare a produselor catre RDF SA, apartine in totalitate clientului, care va suporta in mod direct pretul transportului de retur, in functie de preturile practicate de operatorul ales. RDF SA nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. In cazul in care clientul returneaza produsele, cu plata transportului la destinatar (in speta, societatea SC RDF SA), aceasta din urma isi rezerva dreptul de a refuza primirea coletului/coletelor, sau de a retine contravaloarea transportului achitat, din soldul datorat clientului, in cazul in care sunt indeplinite conditiile de acceptare a returului.
Returnarea contravalorii produselor
Returnarea contravalorii produselor acceptate de SC RDF SA ca retur, se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre cumparator, fara a-i fi solicitate acestuia din urma alte cheltuieli aferente rambursarii sumelor.
SC RDF SA va returna banii achitati de cumparator printr-una dintre urmatoarele modalitati:
• Virament bancar: din contul RDF SA in contul clientului (24-48 ore de la procesarea platii);
• Mandat postal: prin Posta Romana la adresa clientului (3-4 zile de la trimitere);
• Orice alta metoda de plata folosita de catre client la tranzactia intiala.
Model de retragere